AROS BOARD Nytårskur 2025

Kom med, når vi sætter bestyrelsesscenen for 2025


Dato og tid

Den 15. jan 2025
kl. 15:15 – 20:00

Tilmeldingsfrist

Den 6. jan 2025
kl. 12:00

Sted

Hermans – Tivoli Friheden, Skovbrynet 5, 8000 Aarhus

Pris

1.750,- DKK ekskl. moms

LEDIGE PLADSER

For fjerde år i træk skyder vi det nye år i gang med et brag til nytårskur i gallaens tegn – og du er inviteret!

Den får alt, hvad den kan trække, når vi mødes i bestyrelsesfællesskabet i det nye år for sammen at sætte bestyrelsesscenen og drøfte de trends og tendenser, der kommer til at forme det år, vi tager hul på – 2025. 

Til nytårskuren har vi endnu engang formået at engagere et stærkt speakerfelt til at sætte bestyrelsesscenen for 2025 ud fra hver deres vinkel.

  • Velkomst og indflyvning
  • 1. gæsteoplæg
  • 2. gæsteoplæg
  • 3. gæsteoplæg
  • Pause
  • 4. gæsteoplæg
  • 5. gæsteoplæg
  • 6. gæsteoplæg
  • Paneldebat
  • Opsamling og afrunding
  • Middag og netværk
  • Tak for i dag!

Nytårskuren faciliteres af Karina Boldsen.

Speakerfelt:
“Forventninger til 2025 – teknologisprint, toldmur, robotter, eller?”
Jan B. Sørensen, CEO BILA Group

“Forventninger og udfordringer i 2025.”
Jens Poulsen, Group CEO DK Company

“Bund i renten i 2025 – og hvad så?”
Jens Schjerning, Stifter & Ejer Fondsmæglerselskab Agrocura

“Fra tradition til transformation: Vejen til en bæredygtig virksomhed.”
Astrid Donnerborg, CEO, Aarhus og Horsens Taxa

“Den finansielle sektor i Danmark anno 2025.”
Martin Kudsk Rasmussen, Bankdirektør Spar Nord

“Paradigmeskiftet i restaurationsbranchen og forbrugernes konservative spisevaner.”
Anders Engdahl, Group CEO Jensens Food Group A/S

Udbytte

  • Viden om og indsigt i de nyeste trends og tendenser i bestyrelseslandskabet
  • Perlerække af gæsteindlæg fra øverste hylde
  • Paneldebat og bestyrelsesdilemma
  • Kick-start på et nyt og spændende år i godt netværk

Praktisk information

Dresscode:
Kvinder: Galla / Festligt tøj
Mænd: Smoking / Mørkt tøj

Parkering: Bemærk de nye parkeringsregler omkring Tivoli Friheden og Tangkroen. De første to timer er gratis – herefter betaling.

Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
hdf@arosboard.com

Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til nytårskuren.


Skriv til os

Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





    Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

     persondatapolitik

    Ryd

    Bestyrelsesarbejdet i familieejede virksomheder

    Bestyrelsesarbejdet i familieejede virksomheder kræver en særlig tilgang, hvor både forretning og familiehensyn skal balanceres.


    Dato og tid

    Den 20. nov 2024
    kl. 15:15 – 19:30

    Tilmeldingsfrist

    Den 14. nov 2024
    kl. 12:00

    Sted

    Varna Palæet, Ørneredevej 3, 8000 Aarhus C

    Pris

    1.750,- DKK ekskl. moms

    FÅ PLADSER

    AROS BOARD inviterer til bestyrelsesseminar onsdag den 20. november 2024 kl. 15.15-19.30, hvor emnet er: Bestyrelsesarbejdet i familieejede virksomheder.

    Bestyrelsesarbejdet i familieejede virksomheder kræver en særlig tilgang, hvor både forretning og familiehensyn skal balanceres. På dette seminar vil vi dykke ned i, hvordan bestyrelser kan navigere i familiære dynamikker, sikre kontinuitet gennem generationsskifte, og samtidig fastholde en professionel og strategisk ledelse.

    Udover indlægsholderne kan du til seminaret også møde ejerne fra den virksomhed, som kommer og pitcher ledige bestyrelsesposter. Sammen drøfter vi som altid et aktuelt bestyrelsesdilemma og afslutter seminaret med middag og netværk.

    • Velkomst og siden sidst i AROS BOARD
    • Gæsteoplæg 1
    • Gæsteoplæg 2
    • Pause
    • Gæsteoplæg 3
    • Bestyrelsesdilemma
    • Pitch af bestyrelsesposter
    • Opsamling og afrunding
    • Middag og netværk
    • Tak for i dag!

    Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

    Anders G. Christensen, Regionsrådsmedlem og tidligere borgmester, gæster seminaret med et indlæg under overskriften: “Udfordringer og muligheder i den familieejede bestyrelse.”

    Kim Nøhr Skibssted, Fondsdirektør Poul Due Jensens Fond, gæster seminaret med et indlæg under overskriften: “Bestyrelsesarbejdet i en familieejet virksomhed.”

    Harald Kirketerp-Møller, Godsejer Sandholt Gods K/S, gæster seminaret med et indlæg under overskriften: “En stor del af et vellykket generationsskifte ligger i forberedelsesfasen – en real-life case fra Sandholt gods.”

    Udbytte

    • Ny viden og indsigt i bestyrelsesarbejdet i familieejede virksomheder
    • Forståelse for balancen mellem forretning og familiehensyn samt familiære dynamikker
    • Indsigt i en real-life case om et vellykket generationsskifte
    • Pitch af bestyrelsesposter
    • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

    Praktisk information

    Parkering: Kommer du kørende, har du mulighed for at parkere på P-pladsen foran Varna Palæet samt på P-pladserne længere nede af Ørneredevej.

    Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

    Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.


    Skriv til os

    Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





      Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

       persondatapolitik

      Ryd

      Vælg et Afhentningssted

      Bestil bogen: De 7 trin
      This is default text for notification bar