Forskellige forretningsmodeller

Sådan optimerer du din virksomheds succes ved at vælge den rette forretningsmodel


Dato og tid

Den 19. nov 2025
kl. 15:15 – 19:30

Tilmeldingsfrist

Den 12. nov 2025
kl. 12:00

Sted

Varna Palæet, Ørneredevej 3, 8000 Aarhus C

Pris

1.750,- DKK ekskl. moms

LEDIGE PLADSER

Til seminaret udforsker vi, hvordan valg og tilpasning af den rette forretningsmodel kan være nøglen til virksomhedens langsigtede succes. I en verden med konstant forandring er det afgørende at forstå og anvende forretningsmodeller, der ikke kun tilpasser sig markedets krav, men også understøtter innovation og vækst.

Seminaret vil præsentere forskellige typer forretningsmodeller, deres styrker og svagheder samt de strategiske overvejelser, der bør ligge bag valget af en model. Du vil møde virksomhedsledere, der har brugt forskellige modeller til at navigere i et konkurrencepræget landskab og skabe bæredygtige resultater.

Seminar er en unik mulighed for at få indsigt i, hvordan du kan optimere din egen forretningsmodel eller overveje nye tiltag, der kan fremtidssikre din virksomhed. Til seminaret kan du ligeledes møde ejerne fra den virksomhed, som kommer og pitcher ledige bestyrelsesposter. Sammen drøfter vi som altid et aktuelt bestyrelsesdilemma og afslutter seminaret med middag og netværk.

Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

Indlægsholdere:
Mogens Birkebæk, Advokat & Partner Holst Advokater

Udbytte

  • Forståelse for forskellige forretningsmodeller, deres styrker, svagheder og hvordan de kan tilpasses din virksomheds mål
  • Værktøjer til modeludvikling og strategisk beslutningstagning
  • Ny viden og inspiration til dit bestyrelsesarbejde
  • Pitch af bestyrelsesposter
  • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

Praktisk information

Parkering: Kommer du kørende, har du mulighed for at parkere på P-pladsen foran Varna Palæet samt på P-pladserne længere nede af Ørneredevej.

Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
hdf@arosboard.com

Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


Skriv til os

Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





    Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

     persondatapolitik

    Ryd

    Strategiske værktøjer

    Bliv klædt på med konkrete værktøjer til det mere værdiskabende strategiske bestyrelsesarbejde


    Dato og tid

    Den 12. nov. 2025
    kl. 16:00 – 18:30

    Tilmeldingsfrist

    Den 1. nov. 2025
    kl. 12:00

    Sted

    Erhvervsakademi Aarhus, Ringvej Syd 104,
    8260 Viby J

    Pris

    1.500,- DKK ekskl. moms

    LEDIGE PLADSER

    Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

    Indlægsholdere:
    Kim Hyldahl
    , Chef Sekretariat og Corporate Legal Vestjysk Bank

    • Forberedelse og tilrettelæggelse af en forhandling er afgørende for udfaldet og dermed også for om du når dit mål med forhandlingen, det er derfor afgørende at din forberedelse er så grundig som mulig også for at kunne fokusere på de rigtige ting når forhandlingen er i gang. Dårlig eller utilstrækkelig forberedelse er den største risiko for ikke at nå dine mål med forhandlingen. Indlægget vil derfor være fokuseret på forberedelse af forhandlingen og lidt tips og trick under forhandlingen.”

    Conny Ericon Andersen, CEO Ex3 People
    Susanne Frandsen, CPO Ex3 People

    Udbytte

    • Ny viden og inspiration til dit bestyrelsesarbejde
    • Strategiske værktøjer til dit bestyrelsesarbejde
    • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

    Praktisk information

    Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

    Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

    Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


    Skriv til os

    Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





      Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

       persondatapolitik

      Ryd

      Fusionsprocesser

      Sådan navigerer du succesfuldt gennem komplekse fusionsprocesser og sikrer værdiskabelse.


      Dato og tid

      Den 17. sep 2025
      kl. 15:15 – 19:30

      Tilmeldingsfrist

      Den 10. sep 2025
      kl. 12:00

      Sted

      Varna Palæet, Ørneredevej 3, 8000 Aarhus C

      Pris

      1.750,- DKK ekskl. moms

      LEDIGE PLADSER

      Til seminaret dykker vi ned i de komplekse faser, der kendetegner en succesfuld fusion. Fusionsprocesser kræver ikke kun grundig planlægning og strategisk overblik, men også evnen til at forene forskellige kulturer, forretningsmodeller og visioner. Seminaret giver dig værdifulde indsigter i, hvordan du navigerer gennem hele fusionsforløbet – fra den indledende analyse til implementering og efterfølgende integration.

      Gennem indlæg fra erfarne eksperter og casestudier fra virkelige fusioner, vil du få konkrete værktøjer og viden. Til seminaret kan du ligeledes møde ejerne fra den virksomhed, som kommer og pitcher ledige bestyrelsesposter. Sammen drøfter vi som altid et aktuelt bestyrelsesdilemma og afslutter seminaret med middag og netværk.

      Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

      Indlægsholdere:
      Vi er snart klar til at løfte sløret for seminarets indlægsholdere

      Udbytte

      • Overblik over fusionsprocessens faser
      • Strategiske værktøjer til risikominimering
      • Juridiske og finansielle aspekter
      • Ny viden og inspiration til dit bestyrelsesarbejde
      • Pitch af bestyrelsesposter
      • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

      Praktisk information

      Parkering: Kommer du kørende, har du mulighed for at parkere på P-pladsen foran Varna Palæet samt på P-pladserne længere nede af Ørneredevej.

      Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
      hdf@arosboard.com

      Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

      Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


      Skriv til os

      Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





        Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

         persondatapolitik

        Ryd

        AROS BOARD til DHL Stafetten 2025

        Klar, parat, DHL-start! Kom og vær med til årets løbefest, når netværket sammen løber til DHL-Stafetten 2025.


        Dato og tid

        Den 19. aug 2025
        kl. 17:30 – 22:00

        Tilmeldingsfrist

        Den 1. jul 2025
        kl. 12:00

        Sted

        Mindeparken
        8000 Aarhus C

        Pris

        599,- DKK

        LEDIGE PLADSER

        Vi gentager succesen! 

        Kom og vær med til årets løbefest, når netværket sammen løber til DHL-Stafetten 2025. Vi inviterer medlemmer af netværket og venner til DHL Stafet med all inclusive forplejning i stafettens VIP-område.

        Som ambassadører og løbere for AROS BOARD er jeres deltagerpris: 599,00 kr. (normalpris 1.500,00 kr.). 

        Det får du, når du tilmelder dig det orange hold:

        • AROS BOARD løbe t-shirt
        • AROS BOARD medalje for din løbeindsats
        • All inclusive forplejning – fri mad og drikke under hele stafetten
        • Motion og lækkert netværk

        … og naturligvis champagne og kransekager.

        Mødetid ved teltet kl. 17.30 til holdbillede. Startskuddet for første løber lyder kl. 18.30. Vi glæder os til et brag af en løbefest med JER i august 2025! 

        Praktisk information

        DHL Stafetten 2024 er et stort arrangement med mange mennesker, så trafikken bliver naturligvis påvirket. Veje omkring Mindeparken vil derfor være spærret i perioder.

        DHL Stafetten har muliggjort parkering ved Jydsk Væddeløbsbane (Observatorievejen 2) og ved havnen (Sumatravej 11). Det koster 30 kr., som skal betales via Mobilpay ved ankomsten. Parkering er mulig fra. kl. 16.00-22.45.

        Derudover er det muligt at parkere ved Tangkrogen, Ceres Park og på Kongevejen. Dog opfordres der til, at man tager cyklen til Mindeparken, såfremt dette selvfølgelig er muligt. Der er afmærket cykelparkering i toppen af Mindeparken op mod Kongevejen. 

        Teltinfo: Kommer når vi nærmer os arrangementet.

        Forplejning: Der vil være fuld forplejning i vores i telt hele aftenen under stafetten, så I skal ikke medbringe andet end jer selv og jeres løbesko – og naturligvis godt humør.

        Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
        hdf@arosboard.com

        Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

        Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til arrangementet.


        Skriv til os

        Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





          Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

           persondatapolitik

          Ryd

          Det gode samarbejde med direktionen

          Sådan opnår du stærke resultater gennem et tillidsfuldt og målrettet samarbejde mellem bestyrelse og direktion


          Dato og tid

          Den 11. jun 2025
          kl. 15:15 – 19:30

          Tilmeldingsfrist

          Den 4. jun 2025
          kl. 12:00

          Sted

          Varna Palæet, Ørneredevej 3, 8000 Aarhus C

          Pris

          1.750,- DKK ekskl. moms

          LEDIGE PLADSER

          Et stærkt og effektivt samarbejde mellem bestyrelse og direktion er fundamentet for virksomhedens succes og vækst. På seminaret dykker vi ned i, hvordan man skaber en konstruktiv og tillidsfuld relation, der fremmer strategisk eksekvering og langsigtet værdiskabelse.

          Gennem oplæg fra erfarne ledere og bestyrelsesmedlemmer vil du få indblik i best practices, udfordringer og løsninger, der kan styrke samarbejdet og sikre de bedste resultater.

          Til seminaret kan du møde ejerne fra den virksomhed, som kommer og pitcher ledige bestyrelsesposter. Sammen drøfter vi som altid et aktuelt bestyrelsesdilemma og afslutter seminaret med middag. Der vil også være rig mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre professionelle.

          Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

          Indlægsholdere:
          Jens-Peter Poulsen, CEO ABENA
          Dr. Torben Nørby, CEO & Founding Partner People & Performance ApS

          Udbytte

          • Ny viden og inspiration til dit bestyrelsesarbejde
          • Best practices og konkrete værktøjer/handleplaner
          • Pitch af bestyrelsesposter
          • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

          Praktisk information

          Parkering: Kommer du kørende, har du mulighed for at parkere på P-pladsen foran Varna Palæet samt på P-pladserne længere nede af Ørneredevej.

          Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

          Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

          Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


          Skriv til os

          Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





            Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

             persondatapolitik

            Ryd

            1-dags bestyrelseskursus

            Få de mest nødvendige bestyrelsesværktøjer og -viden.


            Dato og tid

            Den 2. maj 2025
            kl. 08:30 – 16:00

            Tilmeldingsfrist

            Den 25. apr 2025
            kl. 12:00

            Sted

            Aalbæk Badehotel, Skagensvej 42, 9982 Ålbæk

            Pris

            2.995,- DKK ekskl. moms

            LEDIGE PLADSER

            AROS BOARD udbyder et skræddersyet 1-dags bestyrelseskursus eksklusivt for ejerledere og bestyrelsesinteresserede.  

            Kurset tager udgangspunkt i pensum på den akkrediterede bestyrelsesuddannelse, som AROS BOARD udbyder i tre uafhængige dele i samarbejde med Erhvervsakademi Aarhus.

            Bestyrelseskurset faciliteres af Karina Boldsen. Karinas erhvervsbaggrund favner bredt, da hun bl.a. har været HR-direktør i Vestas, HR-chef i Salling Group, Kommerciel direktør i BI-virksomheden Solitwork samt Dealer hos SparNord. Karrierevejen tog for alvor en drejning, og i dag er Karina founder og ejer af bestyrelsesnetværket AROS BOARD. 

            Ved siden af sit selvstændige hverv arbejder hun aktivt i 9 bestyrelser og 3 advisory boards som professionelt bestyrelsesmedlem, og så er hun strategisk samarbejdspartner og hovedansvarlig for bestyrelsesuddannelsen på Erhvervsakademi Aarhus

            Målgruppe
            • Ejerledere, der ønsker at styrke deres virksomheds ledelse og strategiske retning.
            • Professionelle, der er interesserede i at træde ind i bestyrelsesarbejde, men mangler indsigt eller kompetencer.
            • Nuværende bestyrelsesmedlemmer i virksomheder, institutioner, foreninger/frivillige organisationer etc., der søger at opdatere deres bestyrelsesviden, kompetencer og netværket. 
            Udbytte
            • Grundlæggende forståelse for bestyrelsesarbejde
            • Teorier og strategiske modeller/værktøjer
            • Bestyrelsens juridiske ansvar
            • Selskabsloven
            • Rapportering
            • Kommunikation
            • Samarbejde i bestyrelsen
            • Samarbejde mellem direktion og bestyrelse

            Ovenstående krydres med real-life cases, gruppearbejde og dialog. Alle deltagere får udleveret et eksemplar af bogen ”De 7 trin – en manual til bestyrelsesarbejde i praksis.”

            Praktisk information

            Tilmeldingen foregår efter først-til-mølle-princippet. Vi har plads til 32 deltagere på holdet. Det vil være muligt at skrive sig på venteliste i tilfælde af afbud. 

            Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

            Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

            Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


            Skriv til os

            Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





              Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

               persondatapolitik

              Ryd

              Bestyrelsesarbejde som en del af din porteføljekarriere

              Sådan styrker bestyrelsesarbejde din karriere og skaber nye muligheder


              Dato og tid

              Den 2. apr 2025
              kl. 16:00 – 18:30

              Tilmeldingsfrist

              Den 26. mar 2025
              kl. 12:00

              Sted

              Erhvervsakademi Aarhus, Ringvej Syd 104, 8260 Viby J

              Pris

              1.500,- DKK ekskl. moms

              LEDIGE PLADSER

              Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

              Indlægsholdere:
              Tina Villadsen, Selvstændig konsulent og bestyrelsesmedlem
              Jan Tingleff, Indehaver, konsulent og bestyrelsesmedlem
              Tue Beck, Selvstændig konsulent og bestyrelsesmedlem
              Kristine Hejgaard, Selvstændig konsulent og bestyrelsesmedlem
              Kresten Tranberg Johansen, Partner i Nextt Management

              Udbytte

              • Ny viden og inspiration til dit bestyrelsesarbejde
              • Indsigt i, hvordan du skaber dig en succesfuld porteføljekarriere
              • Strategiske værktøjer til dit bestyrelsesarbejde
              • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.

              Find vej

              Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

              Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

              Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


              Skriv til os

              Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





                Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

                 persondatapolitik

                Ryd

                Perspektiv på arbejdet i bestyrelser med forskellige ejerstrukturer


                Dato og tid

                Den 5. marts 2025
                kl. 15:15 – 19:00

                Tilmeldingsfrist

                Den 26. feb 2025
                kl. 12:00

                Sted

                Varna Palæet, Ørneredevej 3, 8000 Aarhus C

                Pris

                1.750,- DKK ekskl. moms

                LEDIGE PLADSER

                Til dette bestyrelsesseminar vil du både blive beriget med et oplæg fra Kim Lehmann samt lanceringen af den nye version af bogen, “De 7 trin”, som du får et gratis eksemplar af på aftenen.

                Kim har arbejdet aktivt i en del forskellige bestyrelser i de sidste 20 år. Han har bl.a. arbejdet over 10 år i bestyrelsen for den privatejede virksomhed Morsø Jernstøberi A/S, og ligeledes over 10 år i opstartsvirksomheden AnyBody Technology A/S, i DTC Communications Inc. i USA, dengang ejet af Cobham Plc og Kim var i en kort periode med i bestyrelsen for Blue Ocean Robotics A/S.

                Desuden har Kim været aktiv i bestyrelserne i Christianshavns Døtreskole, DI Digital, Fremstillingsindustrien i Danmark, DI Produktion og DI’s Hovedbestyrelse. Kim er i dag formand i bestyrelserne for Det Energiteknologiske Udviklings- og Demonstrations Program (EUDP), TAJCO Group A/Sog AVK-ejede Flonidan A/S. Han arbejder som bestyrelsesmedlem i bestyrelserne for Icotera A/S, DAFA Group A/S samt Cotter A/S. Kim er netop blevet valgt til formandsrollen hos Brd. Klee A/S, som er børsnoteret.

                Til seminaret vil Kim Lehmann fortælle om sine erfaringer og oplevelser fra bestyrelsesarbejdet i forskellige virksomheder set fra perspektivet af ejerskabsstrukturen. Kim vil desuden inddrage erfaringer fra sit arbejde med bestyrelser i virksomheder i koncernstruktur samt andelsforeningsejede virksomheder.

                Sammen drøfter vi som altid et aktuelt bestyrelsesdilemma på aftenen. Og du vil desuden møde ejerne fra den virksomhed, som kommer og pitcher ledige bestyrelsesposter. Vi afslutter seminaret med tapas og netværk.

                • Velkomst og siden sidst i AROS BOARD
                • Boglancering
                • Gæsteoplæg
                • Pause
                • Gæsteoplæg
                • Bestyrelsesdilemma
                • Pitch af bestyrelsesposter
                • Opsamling og afrunding
                • Middag og netværk
                • Tak for i dag!

                Seminaret faciliteres af Karina Boldsen.

                Gæsteindlægsholder:
                Kim Lehmann, Chairman, Board Member, Advisor & Investor

                Udbytte

                • Ny viden og indsigt i forskellige livscyklusfaser samt bestyrelsens opmærksomhedspunkterne
                • Pitch af bestyrelsesposter
                • Godt netværk og hyggeligt samvær med andre bestyrelsesinteresserede.
                • Et gratis eksemplar af bogen, De 7 trin

                Praktisk information

                Parkering: Kommer du kørende, har du mulighed for at parkere på P-pladsen foran Varna Palæet samt på P-pladserne længere nede af Ørneredevej.

                Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
                hdf@arosboard.com

                Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

                Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til seminaret.


                Skriv til os

                Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





                  Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

                   persondatapolitik

                  Ryd

                  Bestyrelsesworkshop

                  Vil du være skarp på dine bestyrelseskompetencer, når den næste post byder sig?


                  Dato og tid

                  Den 22. jan 2025
                  kl. 14:30 – 18:30

                  Tilmeldingsfrist

                  Den 15. jan 2025
                  kl. 12:00

                  Sted

                  Salling Rooftop
                  Aarhus C

                  Pris:

                  2.750,- DKK ekskl. moms

                  VENTELISTE


                  AROS BOARD inviterer til praktisk bestyrelsesworkshop, hvor vi går i dybden med dit professionelle bestyrelses-CV og sammensætningen af din personlige business branding profil – herunder dine personlige mål og vejen til bestyrelsesposterne. 

                  Du vil inden workshoppen få udarbejdet en talentprofil ved at tage ”PLAY YOUR TALENT-testen”. Til workshoppen vil vi arbejde videre med resultatet fra testen og finpudse dit bestyrelses-CV i forhold til dine faglige og personlige bestyrelseskompetencer. Vi vil ligeledes arbejde med dit digitale bestyrelsesaftryk, og hvordan du gør dig mere synlig online for at signalere din interesse for bestyrelsesarbejde.

                  Vi slutter workshoppen af med tapas og netværk fra 18.00-18.30. 

                  • Velkomst og formål med workshoppen
                  • Præsentationsrunde
                  • Forventninger til workshoppen
                  • Hvad er personlig branding?
                  • Dit digitale aftryk
                  • PLAY YOUR TALENT – sæt dine talenter i spil
                  • Dit professionelle bestyrelses-CV
                  • Et kig i værktøjskassen
                  • 7 trin og tips til eksekvering af din strategi
                  • Next steps?
                  • Tapas og netværk
                  • Tak for i dag.

                  Karina Boldsen, Founder & CEO
                  Heidi de Feuth, Senior Consultant

                  Udbytte

                  • Indsigt i professionelle branding profiler og arbejdet hermed
                  • Din egen ”PLAY YOUR TALENT” talentprofil
                  • Finpudsning af dit bestyrelses-CV, sparring og templates
                  • Din egen personlige PLANNER 
                  • 7 tips og tricks til eksekvering af din personlige bestyrelsesstrategi.
                  Carsten Lind
                  "Workshoppen hos AROS BOARD har været en stor hjælp for mig til at tydeliggøre de kompetencer, jeg kan bidrage med i bestyrelseslokalet. Derudover fik jeg virkelig værdifuld sparring på mit bestyrelses-CV."
                  Kristine Hejgaard
                  “God konkret feedback til forfinelse af mit bestyrelses-CV, nye gode mennesker i mit netværk og brush-up på min talentprofil.”
                  Bettina Høeg
                  "God energi og konkrete og brugbare værktøjer. Jeg er klar til næste skridt og den langsigtede plan mod at hverve mig min første bestyrelsespost.”

                  Praktisk information

                  Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til hdf@arosboard.com

                  Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

                  Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til workshoppen.


                  Skriv til os

                  Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





                    Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

                     persondatapolitik

                    Ryd

                    AROS BOARD Nytårskur 2025

                    Kom med, når vi sætter bestyrelsesscenen for 2025


                    Dato og tid

                    Den 15. jan 2025
                    kl. 15:15 – 20:00

                    Tilmeldingsfrist

                    Den 6. jan 2025
                    kl. 12:00

                    Sted

                    Hermans – Tivoli Friheden, Skovbrynet 5, 8000 Aarhus

                    Pris

                    1.750,- DKK ekskl. moms

                    LEDIGE PLADSER

                    For fjerde år i træk skyder vi det nye år i gang med et brag til nytårskur i gallaens tegn – og du er inviteret!

                    Den får alt, hvad den kan trække, når vi mødes i bestyrelsesfællesskabet i det nye år for sammen at sætte bestyrelsesscenen og drøfte de trends og tendenser, der kommer til at forme det år, vi tager hul på – 2025. 

                    Til nytårskuren har vi endnu engang formået at engagere et stærkt speakerfelt til at sætte bestyrelsesscenen for 2025 ud fra hver deres vinkel.

                    • Velkomst og indflyvning
                    • 1. gæsteoplæg
                    • 2. gæsteoplæg
                    • 3. gæsteoplæg
                    • Pause
                    • 4. gæsteoplæg
                    • 5. gæsteoplæg
                    • 6. gæsteoplæg
                    • Paneldebat
                    • Opsamling og afrunding
                    • Middag og netværk
                    • Tak for i dag!

                    Nytårskuren faciliteres af Karina Boldsen.

                    Speakerfelt:
                    “Forventninger til 2025 – teknologisprint, toldmur, robotter, eller?”
                    Jan B. Sørensen, CEO BILA Group

                    “Forventninger og udfordringer i 2025.”
                    Jens Poulsen, Group CEO DK Company

                    “Bund i renten i 2025 – og hvad så?”
                    Jens Schjerning, Stifter & Ejer Fondsmæglerselskab Agrocura

                    “Fra tradition til transformation: Vejen til en bæredygtig virksomhed.”
                    Astrid Donnerborg, CEO, Aarhus og Horsens Taxa

                    “Den finansielle sektor i Danmark anno 2025.”
                    Martin Kudsk Rasmussen, Bankdirektør Spar Nord

                    “Paradigmeskiftet i restaurationsbranchen og forbrugernes konservative spisevaner.”
                    Anders Engdahl, Group CEO Jensens Food Group A/S

                    Udbytte

                    • Viden om og indsigt i de nyeste trends og tendenser i bestyrelseslandskabet
                    • Perlerække af gæsteindlæg fra øverste hylde
                    • Paneldebat og bestyrelsesdilemma
                    • Kick-start på et nyt og spændende år i godt netværk

                    Praktisk information

                    Dresscode:
                    Kvinder: Galla / Festligt tøj
                    Mænd: Smoking / Mørkt tøj

                    Parkering: Bemærk de nye parkeringsregler omkring Tivoli Friheden og Tangkroen. De første to timer er gratis – herefter betaling.

                    Har du spørgsmål til arrangementet, så send en mail til
                    hdf@arosboard.com

                    Billeder fra arrangementet kan blive brugt i vores markedsføringsmateriale og på vores digitale platforme. De registrerede oplysninger bruges til navneskilte, deltagerlister mv. Se hvordan vi beskytter dine data her.

                    Ved udeblivelse eller afbud efter tilmeldingsfristen vil du blive opkrævet et no-show fee svarende til kuvertprisen for forplejning til nytårskuren.


                    Skriv til os

                    Send os en mail med din forespørgsel, og vi vender retur hurtigst muligt.





                      Jeg ønsker at modtage nyheder fra AROS BOARD samt invitationer til kommende arrangementer.

                       persondatapolitik

                      Ryd

                      Vælg et Afhentningssted

                      Bestil bogen: De 7 trin
                      This is default text for notification bar